top of page
Tagi:

Beauty Lash Zestaw do koloryzacji rzęs i brwi


Michalina & Magdalena RECENZJE Henna Beauty Lash_edited

Kupiłam niedawno w moim lokalnym Netto (popularny w Danii i na północy Polski dyskont), zestaw do henny brwi i rzęs Beauty Lash. Zestaw został wyprodukowany w Austrii przez firmę GW Cosmetics - tą samą która produkuje bardzo popularną w Polsce hennę RefectoCil.

Producent deklaruje, że wystarcza na 12 użyć, a po jednej aplikacji efekt utrzymuje się do 6 tygodni. Jest zapakowany w estetyczne i praktyczne pudełko w którym można przechowywać hennę pomiędzy użyciami.

Hennę generalnie robię w domu, a ponieważ nie mieszkam w Polsce, mam problem z nabyciem wody utlenionej - a jeśli szczęśliwie uda mi się odnaleźć jakąś w apteczce, zwykle okazuje się, że jest już przeterminowana albo zdeatywowana. Myślę, że ten problem dotyczy nie tylko osób mieszkających poza Polską - ale większości kobiet wykonujących hennę w domu.


W opakowaniu znajdują się:

• szczoteczka do nakładania henny na rzęsy

• płatki pod dolne rzęsy

• patyczek do nakładania henny na brwi

• tubka z henną

• tubka z utleniaczem


Jeśli chodzi o właściwości samej henny, to w porównaniu do tej której używałam wcześniej, mieszankę należy przytrzymać dłużej - około 15 min i ponowić zabieg co najmniej po 3,4 tygodniach. Ta wydajność jak najbardziej mieści się w parametrach standardowej henny.

Jeśli chodzi o praktyczność i wygodę użytkowania uważam, że ten zestaw jest niezastąpiony. Ponieważ utleniacz znajduje się w zakręcanej tubce, nie ma ryzyka zdeatywowania i jest zawsze pod ręką. Natomiast plastikowej wytłoczce na poszczególne elementy znajduje się specjalnie zagłębienie służące do przygotowywania mieszanki (i nie muszę szukać kubeczka, pojemniczka, albo "jakiegoś czegoś"). Zagłębienie to można łatwo umyć po zabiegu.

Dlatego właśnie zestaw Beauty Lash podbił moje serce:)

ps. i kupiłam 5 pudełek na zapas :)


Henna Beauty Lash
Henna Beauty Lash

bottom of page