top of page
Tagi:

Śliczne kosmetyczki i akcesoria Catseye London


Wybieranie kosmetyczki to jedna z najgłupszych czynności jaką można sobie wyobrazić. Ceny podobne, a modeli nieskończona ilość. Z resztą, po co komu kolejna kosmetyczka? Większość z nas posiada tony kosmetyczek niewiadomego pochodzenia, ponieważ często zostają nam po zużyciu kosmetyków z zestawów prezentowych itp. Nie są to przedmioty trwałe więc często się je wyrzuca gdy pobrudzą się lub porysują.


Nie wiem jak do tego doszło, ale pakując się na wyjazd doszłam do wniosku, że nie mam w domu torebeczki w satysfakcjonującym mnie rozmiarze. Nie ma dla mnie nic gorszego niż pudry rozsypujące się w torbie na ubrania lub [o zgrozo!] wylany na buty lakier do paznokci.


Chciałam wejść do sklepu i złapać pierwszą z brzegu, ale było ich tyle, że spędziłam tam chyba godzinę! Rozważałam również zakup zestawu kosmetyków w celu zrabowania opakowania.


Przeglądając kosmetyczki natrafiłam na jedną, naprawdę ładną ale maleńką. Kiedy już zdecydowałam się na inną - najtańszą, wychodząc ze sklepu, wpadła mi w oko ta sama kosmetyczka, która wcześniej mi się spodobała, ale duża. Bez zastanowienia porwałam dużą, pobiegłam po małą i skompletowałam zestaw z pasującym lusterkiem. Mowa oczywiście o akcesoriach firmy Casteye London z kolekcji Fairytale. Kosmetyczki są plastikowe, dzięki czemu nic nam się nie rozleje i łatwo je wyczyścić. Akcesoria są godne uwagi, ponieważ posiadają wiele naprawdę ładnych wzorów i można kompletować je do woli aby stworzyć własny zestaw. Kosmetyczki spodobały mi się tak bardzo, że kupiłam również dwa inne zestawy na prezent (kosetyczka + poręczny zestaw do paznokci), tym razem z kolekcji Vintage Ladies. Na stronie internetowej można znaleźć wiele ciekawych drobiazgów w różnych sekcjach, w tym akcesoria dla mężczyzn. Zachęcam do zakupu :)

댓글


bottom of page