top of page
Tagi:

Sukienki Closet i Almari dla figury klepsydry - do pracy i nie tylko...


Closet

Zwróciłam uwagę, że w sklepach brakuje sukienek przeznaczonych dla kobiet zbudowanych proporcjonalnie. Standardowa 'rozmiarówka' przewiduje że kobieta na dole ma o wiele więcej niż na górze. Po założeniu, sklepowe ubranie bardzo obciska biust jednoczenie sprawiając że talia znika i biodra wyglądają na większe. U mnie podobny wymiar, w przypadku dolnej części garderoby to 8, a górnej części garderoby 10 a nawet 12 (absurd). Znalazłam na to sposób.


Firmy Closet i Almari mają w swojej ofercie bardzo duży wybór sukienek które są wiązane z tyłu, co pozwala nawet przy wybraniu większego rozmiaru dostosować fason do swojej figury, (co również pazwala 'ściągnąć' część materiału z bioder i wyszczuplić sylwetkę). Niektóre sukienki posiadają zamki zapinane na wysokości talii, inne zaś na całej długości, dzięki czemu materiał naciąga się tak jak chcemy. Producenci oferują ogromną ilość fasonów i kolorów. Ubrania są wykonane z przyjemnych materiałów.


Jak znalazłam te marki? Otóż rok temu, na jedną z sukienek trafiłam w popularnej sieci sklepów TK Maxx. Sukienkę nadal nosi mi się bardzo dobrze. Niedawno w House of Fraser wpadłam na dwa inne modele - rozmiar pasował, kolory niestety nie. Zrobiłam mały 'reaserch' w internecie i najzwyczajniej w świecie zamówiłam siedem różnych sukienek w tym samym rozmiarze, (w moim przypadku ze względu na rozmiar biustu jest to 10), z oficjalnej strony internetowej closetclothing. Moją intencją było zmierzyć je i wybrać kilka najlepszych. Okazało się jednak że leżą doskonale, więc postanowiłam wszystkie zachować i o nich napisać. Zdjęcia pokazują sukienki tuż po wyjęciu z opakowania (za wyjątkiem sukienki szarej). Na szczęście, trafiłam na wyprzedaż i na stronie internetowej sukienki były sporo tańsze niż w sklepie, (dodatkową zniżkę otrzymałam za zapisanie się na newsletter). Jako gratis dostałam śliczną torebkę na zakupy, której fragment wykorzystałam jako zdjęcie główne. Dodatkowo obsługa klienta jest na bardzo wysokim poziomie: gdy jedna z sukienek niespodziewanie zniknęła z oferty, wystarczył tylko e-mail, aby pani ją dla mnie zamówiła i przywróciła na stronę internetową wraz z informacią że zmierzone rzeczy można odesłać, jeżeli nie spełnią moich oczekiwań.


Marki Closet i Almari mają bardzo podobne fasony ale są zrobione z różnych materiałów, można je kupić na tej samej stronie internetowej. Ubrania widziałam również na E-bay. Ceny nowych sukienek w zależności od oferty wachają się pomiędzy 20 a 70 funtów (100-350zł). Miłego noszenia!

Closet Cross Over Big Pocket Dress
Closet Button Back Jacquard Skater Dress

Closet Black Jacquard Belted Bodycon Dress

Closet Lime Crochet Back Flare Dress

Closet Peplum Panel Dress
Closet Tie Back Midi Dress

Almari Floral Print Tie Back Dress
Closet Navy Floral Cut Out Back Skater Dress

Comments


bottom of page