top of page
Tagi:

Joie - pojemnik do przechowywania awokado


Joie pojemnik na awokado

Do jedzenia awokado nie trzeba nikogo namawiać. Strony internetowe, fora i blogi prześcigają się w wyliczaniu jego dobroczynnych właściwości i sposobów przyrządzania. Ja sama nie uważam smaku tego owocu za wyjątkowy, ale traktuję go jako zdrową przekąskę. Raz na kilka dni jem połówkę z solą i pieprzem.


Kiedy pierwszy raz mąż pokazał mi w sklepie pojemnik, uznałam go za coś głupiego i niepotrzebnego. Dopiero czas pokazał, jak bardzo przechowywanie niedojedzonej połówki może być kłopotliwe a o zabraniu jej gdziekolwiek nie ma mowy. Na pierwszy ogień poszły talerze, później folia aluminiowa, zwykła folia a na koniec nieporęczne pojemniki do przechowywania żywności, które niestety później nie łatwo umyć. Przy próbie zapakowania do torebki, owoc 'lata' na wszystkie strony a po otwarciu w pudełku mamy coś co bardziej przypomina guacamole.


Po kilku miesiącach walki z awokado i kilkukrotnym wyrzuceniu połówki, która straciła świeżość, przełamałam się i kupiłam pojemnik. Jest on ładny, poręczny i łatwy w użyciu, dodatkowo nieźle się trzyma po zamknięciu co pozwala wrzucić do do torby wraz z łyżeczką i zabrać do szkoły czy pracy. Gadżet który nabyłam kosztował około 15 zł i jest firmowany przez Joie - kanadyjskiego producenta gadżetów kuchennych. Z tego co udało mi się sprawdzić to najbardziej popularna (jeżeli nie jedyna) firma produkująca pojemnik, który jest dostępny również w innych wersjach np. z przezroczystą przykrywką. Natknęłam się również na szereg innych pojemników: na połówkę cebuli, połówkę pomidora, truskawki, masło itp. Na allegro pudłeczko można dostać za cenę 17.99zł. Polecam (tobie też Magda!).


oie pojemnik na awokado

oie pojemnik na awokado

oie pojemnik do przechowywania awokado

oie pojemnik na awokado
oie pojemnik na awokado

Comments


bottom of page