top of page
Tagi:

Szczoteczka do zębów Oral B PRO 4000 - najbardziej opłacalny model


Oral B PRO 4000

Jak wiadomo szczoteczki elektryczne Oral B reklamują się jako wybór numer 1 dentystów - nie wiem ile w tym prawdy ale wiem na pewno że używają ich wszyscy moi zagraniczni znajomi. Szczoteczka posiada system 3D (oscyluje, rotuje i pulsuje), ma ładowanie indukcyjne (nie można jej przeładować). Samej idei szczoteczki elektrycznej nie trzeba reklamować ponieważ różnica pomiędzy szczoteczką zwykłą a taką jest mniej-więcej jak pomiędzy pincetą a depilatorem. W sklepie zastanawiałam się również nad szczoteczkami Colgate ale w mojej opinii wyglądały przy tych dość tandetnie, nie mówiąc już o słabych parametrach. Wcześniej używałam szczoteczek Colgate na baterie, które nie domywały mi osadu i gwarantuję, że każdy kto użyje chociaż raz szczoteczki na akumulator do zwykłej już nigdy nie wróci. Poza tym szczoteczkę na baterię musiałam odkupywać trzykrotnie i dla siebie i dla męża bo ciągle się psuły więc de-facto nic nie zaoszczędziłam.


Dlaczego wybrałam model PRO 4000 ? Sprawa jest bardzo prosta, spośród szczoteczek 3D (PRO 600, 2000, 3000, 4000, 5000, 6000 i 6500) miała najlepszy stosunek parametrów do ceny. Szczotki różnią się między sobą ilością programów i dodatkami. Najdroższa szczotka z tej serii posiada 2 niepotrzebne programy więcej i niezbyt przydatne akcesoria i kompletnie nieprzydatne aplikacje działające z systemem bluetooth. Oznacza to że za ponad trzykrotnie niższą cenę masz dokładnie tą samą szczotkę. PRO 4000 posiada 4 programy: codzienny, do wrażliwych zębów, dziąsła i wybielający - na tym ostatnim zależało mi najbardziej (model 3000, który kosztuje prawie tyle samo go nie posiada). Dodatkowo PRO 4000 ma 3 główki i stojaczek do ich przechowywania (model 3000 ma dwie a poprzednie modele po jednej). Szczotka kosztuje 110 funtów czyli koło 550 zł - mnie udało się ja kupić za około 50 (250 zł) na ‚promocji tygodnia’ w sklepie Boots. Zęby myje się nią całkiem przyjemnie, mocno wibruje i po każdych 30 sekundach ‚daje znać’ ile czasu minęło (rekomendowany czas mycia to 2 minuty). Tak jak wszystkie inne modele 3D posiada również sensor ochrony dziąseł, który pali się na czerwono gdy za mocno się ją przyciska. Szczotki używamy oboje z mężem ale na stojaczku są 4 miejsca więc nadaje się nawet dla 5 osobowej rodziny. Po zarejestrowaniu otrzymamy 3 letnią gwarancję producenta. Polecam!

Oral B PRO 4000

Oral B PRO 4000
Oral B PRO 4000
Oral B PRO 4000

Σχόλια


bottom of page