top of page
Tagi:

Rewolucyjny Filmogel na Afty - koniec tortur


Na moim blogu, staram się pisać tylko o rzeczach ciekawych, w tym przypadku mamy do czynienia ze specyfikiem nie tylko rewolucyjnym ale także na wyciągnięcie ręki.

Filmogel poznałam około 2013 roku kiedy w Wielkiej Brytanii napadła mnie afta. Dwa kroki do Tesco, trochę drogo bo równowartość ok 50 zł, na drugi dzień po sprawie. Gdy na wakacjach we Francji w 2014 weszłam do apteki w St Tropez, natychmiast sięgnęłam po mój specyfik. I ja i mąż mieliśmy swoje buteleczki z którymi nigdy nie rozstawaliśmy się.


Koszmar zaczął się w 2018 po przeprowadzce do Polski. Okazało się, że naszego środka nie tylko nie ma ale funkcjonują tu dziesiątki nieskutecznych drogich środków. Do 2019 wydaliśmy pewnie ok. 1000zł na wszystko co istnieje na Polskim rynku: Debtosepty, Anaphtiny, włącznie z Daktarinem, Nystatyną na receptę a nawet środki z lidokainą dla dzieci po 40zł za tubeczkę. Jedyne wyjście to przy okazji kupić lub sprowadzić.


Od tamtej pory nasze sprowadzone czy kupione za granicą buteleczki traktowaliśmy jak ciekłe złoto.


Koszmar spotęgował podwojny aparat ortodontyczny. Ortodonci i dentyści w Polsce o żadnym skutecznym środku nie słyszeli.


Ból odkrytych nerwów na śluzówce i dziąsłach przez ostatnie 2 lata i brak jakiegokolwiek lekarstwa (poza Ibupromem 400), nie jest przeliczalny na cokolwiek, leki, które pogarszają stan... ale na szczescie koszmar sie skończył. Po miesiącach poszukiwań, znalazłam.


URGO Afty


Po użyciu stwierdzam na 100% że to dokładnie ten sam specyfik co używany przeze mnie,

Bonjela Complete+ pod nową nazwą handlową kupiony przez francuski koncern i …. od 2 lat dostępny w co drugiej aptece.


Środek działa po pierwszej aplikacji, działa na zasadzie patentu ‚Filmogel’ czyli tworzy na powierzchni rany fałszywą śluzówkę nie tylko chroniąc bolesne nerwy ale chroniąc przed kolejnymi podrażnieniami od jedzenia, wspomagając gojenie. Proces zamykania aft zaczyna się natychmiast na drugi dzień poprawa o 50% na trzeci po sprawie (bez żadnych skutecznych leków w moim przypadku proces gojenia z obklejaniem aparatu woskiem to nawet 3 tyg).


Pierwsza aplikacja jest bolesna, resztki środka należy wyczyścić przed nową aplikacją. Aftom już podziękujemy!



Комментарии


bottom of page